Saturday, June 11, 2022

11th Jun. Negative Reaction 陰性だぞ

Negative Reaction

11日 陰性だぞ

 

 

 


My reaction to the COVID-19 in test was negative and the public health center said I can get contact with people so

  検査は陰性で、保健所も人と接触して良いとのことで、

 

 

 

I participated in the duty of mowing once a year.

  年に1度の草刈り仕事に参加しました。

 

 

 

After that I removed honey combs. I will use this space when we enjoy swimming pool.

  それからハチの巣を取り除きました。この場所をプールで使います。

 

 

 

Ichina was crawling when I finished mowing along the river.

  川沿いの草刈りを終えた時、Tina姫はハイハイをしていました。

 

 

 

Incidentally I cut grass of our yard because the mower was ready.

  草刈り機を出したついでに庭の草刈りもしました。

 

 

 

Following that I walked to Midoriko expressway bus station. I wanted to know how long it takes.

  それからみどり湖高速バス乗り場まで歩いていきました。何分かかるか知りたかったのです




 

It takes me about 30 minutes to get there on foot.

  歩いて30分です。

 

 

 

It takes about 10 minutes to get Midoriko raiway station on foot.

  電車のみどり湖駅までは歩いて10分です。

 

 


 

I had lunch at my favorite restaurant Zusen.

  お気に入りの紫森で昼食でした。

 

 

 

I had my hair cut.

  散髪に行きました。

 

 

 

I want to play with Ichina and Kaito.

  Tina姫、Kaitoマンと遊びたいものです。

 

 

 

Tamami sent me the photo, Kaito is showing us his pedometer, All One.

  Tamamiさんが写真を送ってくれました。Kaitoマンが全部1の歩数計を見せています。

No comments:

Post a Comment