Friday, July 1, 2022

1st Jul. Smaller One 小さい方だぞ

Smaller One

日 小さい方だぞ


 

After washing clothes,

  洗濯の後、

 

 

 

I watered plants then

  植物に水をやって、

 

 

 

filled the smaller swimming pool with river water.

  川の水で、小さい方のプールを満たしました。

 

 

 

Ill fill the bigger one next time.

  次回は大きい方です。



The suction pump is working well.

  寺田のポンプは良く働きます。

 

 

 

I played with my children a little then

  子どもたちと少し遊んで、

 

 

 

left for school earlier than usual.

  いつもより早く学校へ行きました。

 

 

 

I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番でした。

 

 

 

At school, we enjoyed fishing game.

  学校で釣りゲームをしました。

 

 

 

Tamami sent me photos. Ichina and Kaito enjoyed smaller swiming pool after Kaitos nursery school.

  Tamamiさんが写真を送ってくれました。Tina姫とKaitoマンは保育園の後、小さいプールを楽しみました。

 

 

 

On the way back, I visited the clinic.

  帰りに整骨院に寄りました。

 


 

We had dinner together.

  一緒に夕食でした。

 

 

Ichina crawls very fast.

  Tina姫は速くハイハイします。

No comments:

Post a Comment