Monday, June 6, 2022

6th Jun. Take Magnets Away マグネットを取るぞ

Take Magnets Away

日 マグネットを取る

 

 

 


I dried clothes inside because it was raining heavily.

  激しく雨が降っていたので、室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito was watching me from the opposite side of the wall and Ichina was sleeping peacefully..

  Kaitoマンは壁の向こう側でこちらを見ていて、Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Kaito watched TV, played together with Ichina, hung on to the door then went to nursery school.

  Kaitoマンはテレビを見て、Tina姫と一緒に遊んで、ドアにぶら下がって、保育園に行きました。

 

 

 

I worked hard as well today.

  今日も一生懸命働きました。

 

 

 

On the way back, I had my pulled muscle treated at the clinic.

  帰りに肉離れを治療してもらいました。

 

 

 

We decided which snack we eat after dinner.

  どのお菓子を夕食後に食べるか決めました。

 

 

 

Ichina likes to take magnets away from a refrigerator.

  Tina姫は冷蔵庫からマグネットを取るのが好きです。

No comments:

Post a Comment