Sunday, June 5, 2022

5th Jun. Handmade Ski Wax 手作りスキーワックスだぞ

Handmade Ski Wax

日 手作りスキーワックスだ

 

 

 

 


I managed to clean our district together with neighbors but just in case I didnt go jogging because I had a pulled muscle.

  何とかご近所さんと地区掃除はできましたが、肉離れをしたので念のためジョギングはやめておきました。

 

 

 

Ichina was playing at a kitchen.

  Tina姫は台所で遊んでいました。

 

 

 

I made ski wax by myself. I think the important ingredient is paraffin and fluorine.

  スキーワックスを自分で作りました。パラフィンとフッ素という成分が大切だと思われます。でも液体歯磨きのフッ素って・・・微量なんだろうなぁ・・・。

 

 

 

Kaito went out together with Ichina and Tamami then played Japanese drum game and crane game.

  KaitoマンはTina姫とTamamiさんと一緒に出掛け、太鼓の達人をやったり、UFOキャッチャーをやったりしました。

 

 

 

I stayed home because I had a pulled muscle and I had a lot of things to do. I removed weeds around cabbage in a cover.

  Torojiro先生は肉離れとやることがたくさんなので家にいました。キャベツの覆いの中の雑草を取り除きました。

 

 

 

Around 6:30, Kaito and I visited gas station then put light oil into CX-5 and bought kerosene.

  6時半頃、Kaitoマンとガソリンスタンドへ行き、軽油をCX-5に入れ、灯油を買いました。

 

 

 

Ichina stood up with holding sofa.

  Tina姫はソファでつかまり立ちしました。

No comments:

Post a Comment