Friday, June 3, 2022

3rd Jun. Lampshade ランプシェードだぞ

Lampshade

日 ランプシェードだぞ

 

 

 


I dried clothes then watered plants as usual.

  いつも通り洗濯物を干し、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina was sleeping and Kaito was watching tablet PC.

  Tina姫は眠っていて、Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

When Ichina woke up, they started playing together at once.

  Tina姫が起きた時、2人はすぐに遊び始めました。

 

 

 

At school, we completed a lampshade.

  学校でランプシェードを完成させました。

 

 

 

We walked to the rest area then ate ice cream.

  道の駅に歩いて行って、アイスクリームを食べました。

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment