Monday, June 13, 2022

13th Jun. New Mum-Flower-Bed 新しい菊畑だぞ

New Mum-Flower-Bed

13日 新しい菊畑だぞ

 

 


I cleaned our back yard for swimming pool.

  プールのために裏庭をきれいにしました。

 

 

 

I took out mums from pots then widened mum-flower bed.

  鉢植えの菊を取り出し、菊畑を拡張しました。

 

 

 

Ichina was playing with Kaito.

  Tina姫はKaitoマン兄ちゃんで遊んでいました。

 

 

 

After washing clothes, I scattered mum-flower bed then completed it.

  洗濯の後、木屑をまいて完成させました。

 

 

 

I have a lot of skis and snowboards to wax.

  ワックスをかけるたくさんのスキーとスノボがあります。

 

 

 

I picked Kaito up at his nursery school then visited some shops to find his bicycle. We couldnt find proper one. We played with these playground equipments near the shop.

  Kaitoマンのお迎えに行って、自転車を探しにいくつか店を訪れました。適したものは見つかりませんでした。店の近くの遊具で遊びました。

 

 

 

We practiced flying discs and boomerang.

  フリスビーとブーメラン練習をしました。

 

 

 

Kaito found a four-leaf clover.

  Kaitoマンは4つ葉のクローバーを見つけました。

 

 

 

After that we practiced bicycle.

  それから自転車練習をしました。

20220613_183116 Bicycle Practice 1, Pedometer got twisted


https://youtu.be/VBVFFbjO0w4

20220613_183949☆ Bicycle Practice 2, 20 seconds ride, Dash back to the entrance


https://youtu.be/7jc_40M277g

 

 

 

After that we played UNO game.

  その後、UNOをしました。

 

 

 

Ichina bended backward.

  Tina姫は体を反らしました。

 

 

 

She is watching Tamami brushing Kaitos teeth every day.

  Tina姫はTamamiさんがKaitoマンの歯を磨いているのを毎日見ています。

 

 

 

Kaito watched tablet PC then went to bed.

  Kaitoマンはタブレットを見てから寝ました。

No comments:

Post a Comment