Thursday, June 23, 2022

23rd Jun. Play Together 一緒に遊ぶぞ

Play Together

23日 一緒に遊ぶ


 

Kaito and Ichina came together at the 1st floor in the early morning.

  KaitoマンとTina姫は早朝1階に集まりました。

 

 

 

I dried clothes outside, picked stones up then checked new mums devided roots for replanting.

  株分けした新しい菊をチェックしました。

 

 

 

Kaito plays the game of scissors-paper-rock on TV every morning.

  Kaitoマンは毎朝めざましじゃんけんをします。

 

 

 

Ichina and Kaito played together then

  Tina姫とKaitoマンは一緒に遊んで、

 

 

 

Kaito saw me off at the bay window.

  Kaitoマンは出窓で見送ってくれました。

 

 

 

I worked as usual then

  いつも通り働いて、

 

 

 

cut timbers to make i-Pad stand.

  i-Padスタンドを作るために材木を切りました。

 

 

 

I gathered sawdust for our yard.

  庭のために木屑を集めました。

No comments:

Post a Comment