Friday, June 24, 2022

24th Jun. Boomerang ブーメランだぞ

Boomerang

24日 ブーメランだぞ

 

 

I finished drying clothes and watering plants before

  洗濯物干しと植物の水やりを

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンが起きる前に終えて

 

 

 

left for school earlier because I had a school bus duty today.

  今日はバス当番だったので早く学校に行きました。

 

 

 

Tamami sent me photos and told me they woke up and Kaito went to nursery school.

  Tamamiさんが写真を送ってくれ、起きてKaitoマンは保育園に行ったと伝えてくれました。

 

 

 

I watered totatoes with my student.

  生徒とジャガイモの水やりをしました。

 

 

 

On the way back from school, I visited the clinic then had my pulled muscle.

  帰りに整骨院に行って、肉離れの治療を受けました。

 

 

 

I played together with Kaito at the kids park.

  キッズパークでKaitoマンと遊びました。

 

 

 

After that we played flying discs.

  それからフリスビーをしました。

 

 

 

One of three is a boomerang. He can make it well.

  3つのうちの1つはブーメランです。Kaitoマンは上手に飛ばせます。

 

 

 

We had dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment