Thursday, June 9, 2022

9th Jun. Cushion, Stay in a hotel クッション・ホテル宿泊だぞ

Cushion, Stay in a hotel

日 クッション・ホテル宿泊だぞ

 

 

 


I dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

ate a piece of cake then

  ショートケーキを食べて、

 

 

 

weeded and watered at our farm.

  畑の草取りと水やりをしました。

 

 

 

Ichina was awake but Kaito was sleeping.

  Tina姫は起きていましたが、Kaitoマンは眠っていました。

 

 

 

Since Ichina was standing beside a fence of her baby bed, Kaito set a cushion under her bed just in case. What a kind boy Kaito!

  Tina姫がベビーベッドの柵近くで立っていたので、Kaitoマンは万が一の為にベッドの下にクッションを敷きました。なんと優しい少年でしょう!!

 

 

 

After that Ichina and Kaito played together then went to nursery school.

  それからTina姫とKaitoマンは一緒に遊んで、保育園に行きました。

 

 

 

I worked hard as usual. Suddenly, I received the notice that I might be a close contact of COVID-19. I left school immediately.

  いつも通り一生懸命働きました。突然、自分がコロナ濃厚接触者かもという知らせがきました。すぐに学校から帰りました。

 

 

 

I ate dinner out then

  外食して、

 

 

 

I stayed in a hotel just in case.

  念のため、ホテルに泊まりました。健康ランドが今だけ5,000円でした。その点はラッキー!

No comments:

Post a Comment