Monday, June 20, 2022

20th Jun. Facing the right direction 正しい向きだぞ

Facing the right direction

20日 正しい向きだぞ

 


 


I dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

weeded at the kids park then

  キッズパークの除草をして、

 

 

 

changed the direction of security cameras solar panels. The degree of an angle of ecliptic is high in summer season.

  防犯カメラのソーラーパネルの方向を変えました。夏の太陽の通り道は角度が高いのです。

 

 

 

 

Ichina was awake but Kaito was still sleeping.

  Tina姫は起きていましたが、Kaitoマンはまだ眠っていました。

 

 

 

When I finished watering plants,

  水やりを終えた時、

 

 

 

They were both at the first floor.

  2人とも1階にいました。

 

 

 

When I left for school, Ichina and Kaito saw me off.

  学校に行く時、Tina姫とKaitoマンが見送ってくれました。

 

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home,

  家に帰った時、

 

 

 

I received Fathers Day gifts. Thank you very much! Most of all were garlic flavor.

  父の日ギフトをもらいました。ありがとうございます! 多くはニンニク味でした。すばらしい!

 

 

 

We had dinner together.

  夕食を一緒に食べました。

 

 

 

The second reaction to the COVID 19 was negative. Im releived.

  2回目の検査も陰性でした。良かったです。

 

 

 

Now, Ichina can crawl very fast.

  Tina姫は高速でハイハイできます。

No comments:

Post a Comment