Wednesday, June 29, 2022

29th Jun. Crowded out of a flower bed はみ出すぞ

Crowded out of a flower bed

29日 はみ出す

 

 

I dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

 

I watered plants in the early morning.

  早朝植物に水をやりました。

 

 

 

 

One of mums at a carport is crowded out of a flower bed. Its growing up vigorously..

  カーポートの1株の菊が花壇からはみ出しています。元気に育っています。

 

 

 

 

I made i-Pad stand a little for my student at the entrance.

  玄関で生徒のために少しi-Padスタンドを作りました。

 

 

 

Ichina and Kaito are also growing up vigorously.

  Tina姫とKaitoマンも元気に育っています。

 

 

 

Kaito saw me off at the bay window.

  Kaitoマンは出窓で見送ってくれました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

We had a meeting about off-campus activities next month.

  来月の校外学習の集会を開きました。

 

 

 

I checked the size of i-Pad stand. It fits our classroom.

  i-Padスタンドのサイズを確認しました。教室にあっています。

 

 

 

We ate dinner together. Ichina can drink water well.

  一緒に夕食を食べました。Tina姫は水を上手に飲みます。

No comments:

Post a Comment