Wednesday, June 15, 2022

15th Jun. Nursery School 保育園だぞ

Nursery School

15日 保育園だぞ

 

 

 

 


I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Although it was raining, I maintained our farm and new entrance.

  雨が降っていましたが、畑と新しい入口を整備しました。

 

 

 

I measured the size of our swimming pool.

  プールのサイズを測りました。

 

 

 

After morning routine,

  いつもの朝の動きの後、

 

 

 

We dashed on the ladder then

  ラダー上をダッシュして、

 

 

 

I went to nursery school with Kaito. Tamami applied his long-time childcare today.

  Kaitoマンと保育園に行きました。今日は延長保育をお願いしたのです。

 

 

 

I watered plants at school.

  学校で植物に水をやりました。

 

 

 

Todays school lunch.

  今日の給食

 

 

 

We had dinner together.

  一緒に夕食でした。

No comments:

Post a Comment