Monday, June 27, 2022

27th Jun. Without Assistant Wheels 補助輪なしだぞ

Without Assistant Wheels

27日 補助輪なしだぞ

 

 


I dried clothes while Ichina and Kaito were sleeping.

  Tina姫とKaitoマンが眠っている間に洗濯物を干しました。

 

 

 

I watered plants as usual.

  いつも通り植物に水をやりました。

 

 

 

They woke up, crawled, changed clothes,

  起きて、ハイハイして、服を着替えて、

 

 

 

played together then

  一緒に遊んで、

 

 

 

Kaito saw me off at the bay window.

  Kaitoマンは出窓でTorojiro先生を見送りました。

 

 

 

I thought how to spread two big tarps, without leaking, on our swimming pool. This is my device.

  水漏れ無しでプールにどうシートを敷くか考えました。これがその工夫です。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Kaito studied then

  Kaitoマンはお勉強して、

 

 

 

practiced bicycle. We dont use assistant wheels. Im sure Kaito can do it because because he skies at bumpy slopes and very steep slopes easily.

  自転車練習をしました。補助輪は使いません。Kaitoマンは補助輪なしでできると確信しているからです。スキーではめちゃくちゃ急斜面も、えげつないコブ斜面もバランスとって簡単に滑るのだから、自転車ができない訳がないのです。

 

 

 

After that we played flying discs and boomerang.

  それからフリスビーとブーメランをしました。

 

 

 

Finally, Kaito rode on his first bicycle at a slope.

  最後にKaitoマンは坂道で1代目の自転車に乗りました。

No comments:

Post a Comment