Wednesday, June 22, 2022

22nd Jun. Bay Window 出窓だぞ

Bay Window

22日 出窓だぞ

 

 


I recharged the security camera with external battery for my mobile phone, because its solar panel is not working temporarily.

  この防犯カメラのソーラーパネルが一時的に機能していなかったので、携帯用外付けバッテリーで充電しました。

 

 

 

When I was drying clothes, Ichina started crying so

  洗濯物を干している時、Tina姫が泣き出したので、

 

 

 

I dandled and walked in our house.

  あやして、家の中を歩きました。

 

 

 

After that Ichina played together with Kaito.

  その後、Tina姫はKaitoマン兄ちゃんと遊びました。

 

 

 

I watered plants when they were eating breakfast.

  朝食を食べている時に、植物に水をあげました。

 

 

 

Lately, when I leave for school, Kaito sees me off at the window facing south (a carport), moved to the bay window then says bye-bye.

  最近KaitoマンはTorojiro先生が学校に行く時、南のカーポートに面した窓で見送り、出窓に移動してバイバイを言います。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Todays school lunch.

  今日の給食

 

 

 

When I came back home, Ichina was crawling and Kaito was calculating.

  家に帰った時、Tina姫はハイハイしていて、Kaitoマンは計算していました。

No comments:

Post a Comment