Sunday, June 26, 2022

26th Jun. New Bicycle 新しい自転車だぞ

New Bicycle

26日 新しい自転車だぞ

 

 


I jogged along the disaster course.

  災害コース沿いに走りました。

 

 

 

After that I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

prepared bitter melons farm. I spreaded a tarp then covered hay on it. Weeds wont come up.

  ゴーヤ畑を作りました。マルチを敷いて干し草で覆います。雑草が生えません。

 

 

 

AFter breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

We moved to Suwa city then visited two reuse shops.

  諏訪のセカンドストリートと宝島に行きました。

 

 

 

At the third shop, Recycle Mart, we bought Kaitos bicycle at last.

  3番目に訪れたリサイクルマートでついにKaitoマンの自転車を買いました。

 

 

 

Following that we visited Ichinas shop, Ichiyama Mart then ate ice creams.

  それからTina姫の店、いちやまマートに行ってアイスを食べました。

 

 

 

After Ichiyama Mart, Kaito enjoyed coin games and

  いちやまマートの後、Kaitoマンはコインゲームと

 

 

 

Japanese drum game at LAKE WALK.

  太鼓の達人をレイクウォークで楽しみました。

 

 

 

Around 6:30 we played flying discs then

  6時半頃フリスビーをして、

 

 

 

practiced new bicycle.

  新しい自転車練習をしました。

 

 

 

At Ichiyama Mart, we bought this snack at 75 percent off.

  いちやまマートでこのお菓子を75パーセントオフで買いました。

 

 

 

Ichina played with the toy koala.

  Tina姫はコアラと遊びました。

No comments:

Post a Comment