Tuesday, June 7, 2022

7th Jun. More than 10 seconds 10秒以上だぞ

More than 10 seconds

日 10秒以上だぞ

 

 


 

 

I dried clothes outside before Kaito and Ichina got up.

 KaitoマンとTina姫が起きる前に洗濯物を干しました。

 

 

 

I left for school earlier because I had a school bus duty.

  スクールバス当番だったので、早くに学校へ向かいました。

 

 

 

Kaito played together with Ichina then went to nursery school.

  KaitoマンはTina姫と遊んで、保育園に行きました。

 

 

 

I helped ceramic art class today.

  今日は粘土班の手伝いをしました。

 

 

 

Kaito studied a little then

  Kaitoマンは少し勉強して、

 

 

 

played flying disc with me.

  一緒にフリスビーをしました。

 

 

 

After that Kaito practiced bicycle. We promised Kaito to buy a new bicycle with pedals when he rides this bicycle for more than 10 seconds without touchdown (his shoes).

  それからKaitoマンは自転車練習をしました。10秒以上足を着かないで乗れたら新しいペダル付きを買おうと約束しました。

 

 

 

Ichina played with remote-controls.

  Tina姫はリモコンで遊びました。

No comments:

Post a Comment