Tuesday, June 14, 2022

14th Jun. Cheapest Ski Wax 最安スキーワックスだぞ

Cheapest Ski Wax

14日 最安スキーワックスだぞ

 

 

 

 


I watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

saw Kaito off in the morning. I needed to follow the advice from the public health center, hand had to stay home one more day just in case.

  Kaitoマンを見送りました。保健所の指示に従い、念のためもう1日在宅でした。

 

 

 

I prepared for waxing then

  ワックスの準備をして、

 

 

 

visited the clinic and a city hall.

  整骨院と市役所に行きました。

 

 

 

After that I waxed all of our skis and snowboards.

  全部のスキー・スノボにワックスをかけました。

 

 

 

This season, I made ski wax by myself for the first time. I made the wax from the candle I bought at US$1 shop, added fluorine to the wax and used gas to melt candles. Maybe it costs only about US$2 to make this ski wax.

  今シーズンは初めてスキーワックスを手作りしました。100均のローソクから作り、フッ素を加えて、熱で溶かすのにガスを使い・・・多分200円程度でできました。市販の物でこれだけの板をワックスすると、余裕で1000円以上かかります。

 

 

 

 

Following that I picked Kaito up then watched the limited express Azusa.

  それからKaitoマンのお迎えに行って、あずさを見ました。

 

 

 

Kaito checked his skis and snowboard then dashed back to the entrance.

  Kaitoマンはスキーとスノボを確認して、玄関までダッシュしました。

 

 

 

We watched TV and played backgammon.

  テレビを見て、すごろくをしました。

 

 

 

We watched Ichina crawling then

  Tina姫がハイハイしているのを見て、

 

 

 

ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment