Friday, June 10, 2022

10th Jun. I cannot meet my family 会えないぞ

I cannot meet my family

10日 会えない

 

 


I had a luxurious time at the hotel.

  健康ランドで贅沢な時間を過ごしました。

 

 

 

I watched Blue Thunder freight train from the window of my room.

  部屋の窓からブルーサンダー貨物列車を見ました。

 

 

 

 

After check-out, I ate garlic noodles all I wanted because I couldnt go to workplace today because I might be a close contact of COVID-19.

  チェックアウトの後、ニンニクラーメンをたらふく食べました。濃厚接触者かもしれないので仕事に行けず、人に会えないからです。

 

 

 

Tamami sent me Ichina and Kaitos photos. I came back home but just in case I didnt meet my family. Its great on me I can eat a great many garlic but its bad on me I couldnt meet my family.

  TamamiさんがTina姫とKaitoマンの写真を送ってくれました。家に帰りましたが、念のため家族に会いませんでした。大量のニンニクが食べられるのは素晴らしいことですが、家族に会えないのは良くないです。

No comments:

Post a Comment