Tuesday, December 21, 2021

21st Dec. Christmas Wreath クリスマスリースだぞ

Christmas Wreath

1221日 クリスマスリースだぞ

 

 

 

 


When I was dtying clothes, Ichina was sleeping peacefully.

  洗濯物を乾かしている時、Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Kaito went down after he watched tablet PC then

  Kaitoマンはタブレットを見た後、下に降りて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

After that he raced with Tamami on the ladder,

  それからTamamiさんと競走して、

 

 

 

played at the kids park. Its hard for us to use climbing wall because its handles are very cold.

  キッズパークで遊びました。クライミングウォールの取っ手が冷たいので登るのが大変です。

 

 

 

We watched two commuter trains as usual.

 いつも通り2本の通勤電車を見ました。

 

 

 

We jogged around school then

  学校周辺を走って、

 

 

 

made Christmas wreath.

  クリスマスリースを作りました。

 

 

 

All of our students did well.

  良く出来ました。

 

 

 

I visited the workplace to call on my student.

  生徒を訪ねて職場に行きました。

 

 

 

Following that I came back to my school then gathered sawdust.

  それから学校に戻って、木屑を集めました。

 

 

 

Kaito made different face from Ichinas chubby cheeks.

  KaitoマンはTina姫のぽちゃぽちゃほっぺと違う顔を作りました。

No comments:

Post a Comment