Friday, December 3, 2021

3rd Dec. Marathon マラソンだぞ

Marathon

12日 マラソンだぞ

 

 

 

 


We cannot dry clothes outside because its too cold.

  最近寒すぎるので外で洗濯物を干せません。

 

 

 

Kaito was watching tablet PC and Ichina was sleeping peacefully.

  Kaitoマンはタブレットを見ていて、Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder and

  Kaitoマンはラダーをダッシュして、

 

 

 

played on the long slide.

  長い滑り台をしました。

 

 

 

He played marathon and

  Kaitoマンは毎朝マラソンごっこをして

 

 

 

watched two commuter trains every morning.

  2ほんの通勤電車を見ます。

 

 

 

We had a marathon competition today.

  マラソン大会がありました。

 

 

 

We have it in December every year.

  マラソン大会は毎年12月にあります。

 

 

 

After that we had PTA meeting then chose PTA directors.

  PTA会議があり、役員を選びました。

 

 

 

Kaito practiced the balance board in the evening.

  夜にKaitoマンはバランスボード練習をしました。

No comments:

Post a Comment