Monday, December 27, 2021

27th Dec. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony

1227日 終業式だぞ

 

 

 

 


Ichina sleeps well every day.

  Tina姫は毎日よく眠ります。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Kaito dashed on the ladder,

  Kaitoマンはラダー上をダッシュして、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school as usual.

  いつも通り学校周辺を走りました。

 

 

 

We played fishing game with watching the youtube movie of an aquarium.

  youtubeの水族館映像を見ながら魚釣りゲームをしました。

 

 

 

We had a closing ceremony at last.

  やっと終業式でした。

 

 

 

Due to the corona virus, we didnt have a drinking party at the end of the year.

  コロナの影響で年末の忘年会は開きませんでした。

 

 

 

Kaito played with the electric torch.

  Kaitoマンはトーチランプで遊びました。

 

 

 

Ichina waiting with me until the time we took a bath.

  Tina姫はtorojiro先生と一緒にお風呂の時間まで待ちました。

No comments:

Post a Comment