Thursday, December 23, 2021

23rd Dec. Table for Japanese-style room 和室のテーブルだぞ

Table for Japanese-style room

1223日 和室のテーブルだぞ

 

 

 


After breakfast, Kaito played together with Ichina,

  朝食の後、KaitoマンはTina姫と遊び、

 

 

 

raced with them,

  競走して、

 

 

 

played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

Lately, we often find swells of soil at our yard. Whats this?

  最近にわに土の膨らみを見つけます。なに?

 

 

 

We watched two commuter trains as usual.

  いつも通り2本の通勤電車を見ました。

 

 

 

We jogged around school,

  学校周辺を走って、

 

 

 

tidied up our classroom then

  教室を片付けて、

 

 

 

went and worshop at Hourinji Temple.

  宝輪寺でお参りしました。

 

 

 

After work, I made the table for Japanese-style room. It took me about 2 hours to install metal fittings. The legs of the table are removable.

  仕事の後、和室のテーブルを作りました。金具取付に約2時間かかりました。テーブルの脚は取り外しできます。

 

 

 

Tamami brushed Kaitos teeth.

  TamamiさんはKaitoマンの歯を磨きました。

 

 

 

Ichina trained her neck.

  Tina姫は首を鍛えました。

No comments:

Post a Comment