Wednesday, December 22, 2021

22nd Dec. Kaito's way of sitting Kaitoマンの座り方だぞ

Kaito's way of sitting

1222日 Kaitoマンの座り方だぞ

 

 

 



 

Ichina was sleeping when I was drying clothes.

  洗濯物を干している時、Tina姫は眠っていました。

 

 

 

While Kaito was eating breakfast and preparing for nursery school,

  Kaitoマンが朝食を食べ、保育園の準備をしている時、

 

 

 

I filmed Santa Claus movie with the security camera.

  サンタの動画を防犯カメラで撮影しました。

 

 

 


Kaito raced with Tamami.

  KaitoマンはTamamiさんと競走しました。

 

 

 

Although he fell down,

  転びましたが、

 

 

 

he continued playing.

  遊びを続けました。

 

 

 

We watched two commuter trains then went to nursery school as usual.

  2本の通勤電車を見て、いつも通り保育園に行きました。

 

 

 

We had 4-classroom-exhange. We made baked sweet potatoes and

  4クラスの交流会を開きました。焼き芋を作って、

 

 

 

played ball game and flying disc game.

  ボールゲームとフリスビーをしました。

 

 

 

It was yummy!

  おいしかったです。

 

 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

Kaito sat on a sofa like this way.

  Kaitoマンはこのようにソファに座りました。

No comments:

Post a Comment