Friday, December 17, 2021

17th Dec. Training 鍛えるぞ

Training

1217日 鍛える

 

 

 

 


I replenished PC pinter inks to print New Years greetings.

  年賀印刷の為に、プリンタインクを補充しました。ハガキに印刷途中でインクが切れたら被害が大きいので・・・。

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内で洗濯物を干しました。

 

 

 

Im always checking temperature, humidity and flow of air with a heater, dehumidifier, electric fan and ventilation fan.

  いつも温度・湿度・空気の流れをストーブ・除湿器・扇風機・換気扇で確認しています。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食後、

 

 

 

Kaito trained his body on the ladder and handmade trampoline.

  Kaitoマンはラダーとトランポリンで身体を鍛えました。

 

 

 

Kaito watched two commuter trains,

  2本の通勤電車を見て、

 


walked on a puddle then moved to nursery school.

 水溜まりを歩いた後、保育園に行きました。

 

 

 

We did pounding steamed rice.

  餅つきをしました。

 

 

 

My students decorated the handmade Christmas tree.

  クリスマスツリーを飾りました。

 

 

 

Kaito played sugoroku, Japanese backgammon.

  Kaitoマンは双六をしました。

 

 

 

Ichina trained her neck.

  Tina姫は首を鍛えました。

No comments:

Post a Comment