Friday, December 24, 2021

24th Dec. Great Elder Brother 素晴らしい兄だぞ

Great Elder Brother

1224日 素晴らしい兄だぞ

 

 

 

 



I changed the illumination light at this corner from the other light at the opposite corner. Its a solar generation system and this corner gets little sunshine.

  イルミネーションライトを他の角にあるのと交換しました。ソーラー発電システムですが、この角は日当たりが悪いのです。

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito raced with Tamami and Ichina.

  KaitoマンはTamamiさん、Tina姫と競走しました。

 

 

 

He played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school then

  学校の周りを走って、

 

 

 

made Christmas cakes and apple pies.

  クリスマスケーキとアップルパイを作りました。

 

 

 

After work, I visited MAZDA dealer to have a periodical inspection of CX-5.

  学校帰りにCX-5の定期点検でMAZDAさんを訪れました。

 

 

 

While I was waiting, I ate French fries at Ito Yokado.

  待っている間、イトーヨーカドーでポテトを食べました。

 

 

 

On the way back, I visited PLUS ONE then bought metal fittings to make the same table for Japanese-style room I made yesterday.

  帰りにプラスワンに行って、昨日作った和室テーブルと同じテーブルを作る為の金具を買いました。

 

 

 

I held Ichina on my lap while Im eating sweet.

  デザートを食べている時、Tina姫を膝に抱っこしました。

 

 

 

Kaito showed me his work.

  Kaitoマンは柵品を見せました。

 

 

 

Kaito looks after Ichina very well. He is a great elder brother.

  KaitoマンはTina姫の面倒をよく見ます。素晴らしい兄です!

No comments:

Post a Comment