Thursday, December 2, 2021

2nd Dec. Triangle 三角形だぞ

Triangle

12日 三角形だぞ

 

 

 

 


I dried clothes inside.

  室内干ししました。

 

 

 

Kaito took care of Ichina.

  KaitoマンはTina姫の面倒をみました。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder then

  Kaitoマンはラダーをダッシュして、

 

 

 

played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

The special equipment to protect plants is triangular. When its snowing the snow wont pile up.

  植物を守る装置は三角形です。雪が降った時、積もりません。

 

 

 

Kaito watched Disney World of English, waved his hand to two commuter trains, walked on the frozen road then went to nursery school.

  KaitoマンはDWEを見て、2本の通勤電車に手を振って、凍った道を歩いて保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school as usual.

  いつも通り学校周辺を走りました。

 

 

 

Weve started decorating the Christmas tree.

  クリスマスツリーを飾り始めました。

 

 

 

We have the small sale tomorrow for parents at the day for school visitation.

  明日参観日で保護者向けの小さな販売があります。

 

 

 

I prepared for the PTA meeting of our grade, Highschool 1st grade. Oh I remember Im a cheef of the grade.

  高等部1年生の学年PTA準備をしました。あぁ思い出しました。Torojiro先生は学年主任でした。

 

 

 

I havent stopped at the railway crossing for a long time. I saw the limited express Shinano.

  久しぶりに踏切に引っ掛かりました。特急しなのを見ました。

 

 

 

I managed to go back home by the time Kaito and Ichina went to bed.

  KaitoマンとTina姫が寝る前に何とか帰宅しました。

No comments:

Post a Comment