Tuesday, December 14, 2021

14th Dec. Smiling and Barking 笑って吠えるぞ

Smiling and Barking

1214日 笑って吠える

 

 

 

 




Ichina was sleeping when we left home.

  Tina姫はKaitoマンとTorojiro先生が家を出る時眠っていました。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder,

  Kaitoマンはラダーを走って、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains and beautifu snow mountains   

 2本の通勤電車とキレイな雪山を見て、

 

 

trampled on ice needles then went to nursery school.

 霜柱を踏んで保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school as usual.

  いつも通り学校周辺を走りました。

 

 

 

We are making a lot of cutting boards for the sale.

  販売に向けてたくさんのまな板を作っています。

 

 

 

Ichina was smiling and

  Tina姫は笑っていて、

 

 

 

Kaito was barking like a dog.

  Kaitoマンは犬のように吠えていました。

No comments:

Post a Comment