Tuesday, December 7, 2021

7th Dec. Long Triangle 長い三角形だぞ

Long Triangle

12日 長い三角形だぞ

 

 


I finished driying clothes before Ichina got up.

  Tina姫が起きる前に洗濯物を干し終えました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Kaito bounced on the handmade trampoline and

  Kaitoマンは手作りトランポリンで弾んで、

 

 

 

dashed on the ladder under the roof of carport.

  カーポートの屋根の下でラダー上をダッシュしました。

 

 

 

Although it was raining heavily, we watched two commuter trains as usual.

  雨が強かったですが、いつも通り2本の通勤電車を見ました。

 

 

 

We will start producing cutting boards soon.

  まな板作りを始めます。

 

 

 

After work, I made the special equipment to protece plants, longer then privious one.

  仕事の後、植物を守る特殊装置で以前より長い物を作りました。

 

 

 

Kaito tried to hide behind Ichina but he is too big to do that haha.

  KaitoマンはTina姫の後ろに隠れようとしましたが、大きすぎです・・・(笑)

 

 

 

After that Kaito made his cheeks hollow.

  それからKaitoマンは頬っぺたをへこませました。

No comments:

Post a Comment