Thursday, December 9, 2021

9th Dec. Special parts for stilts 竹馬の特殊パーツだぞ

Special parts for stilts

12日 竹馬の特殊パーツだぞ

 

 


I dried clothes inside.

  室内の洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

I put a seat like this temporarily like this.

  シートを一時的にこのように置きました。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder,

  Kaitoマンはラダーをダッシュして、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains and

  2本の通勤電車と

 

 

 

flowers then went to nursery school.

  花を見て保育園に行きました。

 

 

 

We made cutting boards as well today.

  今日もまな板を作りました。

 

 

 

After work, I made special parts for stilts.

  仕事の後、竹馬の特殊パーツを作りました。

 

 

 

I ate dinner with holding Ichina.

  Tina姫を抱っこしながら夕食を食べました。

 

 

 

Kaito opened the lid with the strange face.

  Kaitoマンは変な顔で蓋を開けました。

 

 

 

Ichina took a bath together with Kaito and Tamami.

  Tina姫はKaitoマン、Tamamiさんと一緒に風呂に入りました。

 

 


I use the special part like this.

  特殊パーツをこのように使います。

 

 

 

 

I will make tables for Japanese style room like this.

  こんな感じで和室のテーブルを作ります。

No comments:

Post a Comment