Monday, December 13, 2021

13th Dec. Get Caught ひっかかるぞ

Get Caught

1213日 ひっかかる

 

 

 

 


I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina sleeps well.

  Tina姫はよく眠ります。

 

 

 

I coated the special equipment for plants with protectant.

  植物用特殊装置に保護剤を塗りました。

 

 

 

Kaito yelled then

  Kaitoマンは吠えてから、

 

 

 

dashed on the ladder. Sometimes he gets caught in the ladder, he doesnt care about it.

  ラダー上をダッシュしました。たまにひっかかりますが、気にしません。

 

 

 

After that he played marathon,

  それからマラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We joged around school.

  学校周辺を走りました。

 

 

 

I disassembled the lid of a wine barrel then prepared timber for cutting board.

  ワイン樽の蓋を解体して、まな板の材木を作りました。

 

 

 

Todays school lunch.

  今日の給食

 

 

 

We had a meeting in the afternoon.

  午後集会がありました。

 

 

 

Kaito was standing on a chair with taking his work.

  Kaitoマンは作品を手にしてイスの上に立っていました。

 

 

 

Ichina was smiling.

  Tina姫は笑っていました。

No comments:

Post a Comment