Wednesday, December 8, 2021

8th Dec. Garlic on my handmade cutting board on my handmade wine barrel table. 手作りテーブルの上の手作りまな板の上のニンニクだぞ

Garlic on my handmade cutting board on my handmade wine barrel table.

12日 手作りテーブルの上の手作りまな板の上のニンニクだぞ

 

 

 


I dried clothes inside and Ichina was sleeping peacefully.

  洗濯物を室内に干して、Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

It was raining heavily so

  雨が激しく降っていたので、

 

 

 

I set up the special equipment to protect plants.

  植物を守る特殊装置を設置しました。

 

 

 

Kaito dashed on the larrer,

  Kaitoマンはラダーの上をダッシュして、

 

 

 

bounced on the handmade trampoline,

  手作りトランポリンで弾んで、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then

  2本の通勤電車にバイバイを言って

 

 

 

walked to nursery school.

  保育園に歩いて行きました。

 

 

 

I measured the height of the standard table to make tables for our Japanese-style rooms.

  和室にテーブルを作る為に一般的なテーブルの高さを測りました。

 

 

 

We made a cutting board then

  まな板を作って、

 

 

 

decorated my handmade Christmas tree.

  手作りクリスマスツリーを飾りました。

 

 

 

I chopped garlic on my handmade cutting board on my handmade wine barrel table.

  手作りワインテーブルの上の手作りまな板の上のニンニクを刻みました。

 

 

 

Kaito took care of Ichina then

  KaitoマンはTina姫の世話をして、

 

 

received a gift from Osaka.

  大阪から贈り物を受け取りました。

No comments:

Post a Comment