Thursday, October 21, 2021

21st Oct. Infrared Camera 暗視カメラだぞ

Infrared Camera

1021日 暗視カメラだぞ

 

 

 

 



Ichina woke up early.

  Tina姫は早起きしました。

 

 

 

Kaito watched TV.

  Kaitoマンはテレビを見ました。

 

 

 

I set up the new security camera then dried clothes outside.

  防犯カメラを設置して洗濯物を外干ししました。

 

 

 

Kaito ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

did routine duties..

  いつものルーチンをこなしました。

 

 

 

We saw beautiful snow mountains, Hotaka mountain range, when we were watching trains.

  電車を見ている時に、キレイな雪山、穂高連峰を見ました。

 

 

 

We had a meeting about off-campus activities tomorrow.

  明日の校外学習についての集会をしました。

 

 

 

While we were making low dining tables,

  チャブ台を作っている時、

 

 

 

the alarm bell rang then we started a fire drill.

  非常ベルが鳴り、避難訓練を始めました。

 

 

 

I watched the limited express Azusa and

  特急あずさと

 

 

 

TV together with Kaito and Brown bear.

  テレビをKaitoマンとブラウンくまさんと見ました。

 

 

 

Following that I watched kids park via an infrared camera function.

  それから暗視カメラ機能でキッズパークを見ました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

No comments:

Post a Comment