Tuesday, October 19, 2021

19th Oct. Garlic Farm ニンニク畑だぞ

Garlic Farm

1019日 ニンニク畑だぞ

 

 

 

 

Kaito was watching tablet PC and

  Kaitoマンはタブレットを見ていて、

 

 

 

Ichina was watching something.

  Tina姫は何か見ていました。

 

 

 

I received the big rubber boards from Mr. Kamikura. I put them at the smaller pool.

  木工職人のKamikuraさんから大きなゴム板を貰いました。小さなプールに置きました。

 

 

 

While Kaito was eating breakfast, I completed our garlic farm. Im extending the farm because Im addicted to garlic.

  Kaitoマンが朝食を食べている時、ニンニク畑を完成させました。拡張しています!ニンニク中毒だからです。

 

 

 

I watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして

 

 

 

dashed on the ladder,

  ラダーの上をダッシュして、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around our school as usual.

  いつも通り学校付近を走りました。

 

 

 

We are cleaning our classroom every day.

  毎日教室を掃除しています。

No comments:

Post a Comment