Friday, October 22, 2021

22nd Oct. Seesaw, Operation シーソー・操作だぞ

Seesaw, Operation

1022日 シーソー・操作だぞ

 

 

 

 

Before they woke up,

  Tina姫とKaitoマンが起きる前に、

 

 

 

I finished drying clothes and setting a solar panel of the security camera.

  洗濯物を干して、ソーラーパネルを設置しました。

 

 

 

Ichina woke up and

  Tina姫は起きて、

 

 

 

Kaito watched tablet PC.

  Kaitoマンはタブレットを見ました。

 

 

 

Kaito warmed himself at the heater. Its getting colder lately.

  Kaitoマンはストーブに当たりました。最近寒くなってきています。

 

 

 

I operated the security camera bought from Wish by mobile phone. Its working well.

  Wishで買った防犯カメラを携帯で操作しました。よく働いています。

 

 

 

We did routine duties.

  ルーチンをこなしました。

 

 

 

Kaito used this playgorund equipment as a seesaw.

  Kaitoマンはこの遊具をシーソーとして使いました。ギッコンバッタンと言います。

 

 

 

We watched two commuter trains as usual.

  いつも通り2本の通勤電車を見ました。

 

 

 

We visited Sky Park Gymnasium then enjoyed new sports.

  スカイパーク体育館に行ってニュースポーツを楽しみました。

No comments:

Post a Comment