Wednesday, October 13, 2021

13th Oct. Birth Gift 出産祝いだぞ

Birth Gift

1013日 出産祝いだぞ

 

 


Ichina is vigorous baby.

  Tina姫は元気な赤ちゃんです。

 

 

 

Kaito watched TV, bounced on the Anpanman trampoline, ate breakfast then

  Kaitoマンはテレビを見て、アンパンマントランポリンで弾んで、朝食を食べて、

 

 

 

prepared for nursery school.

  保育園の準備をしました。

 

 

 

Since it was raining heavily, Kaito didnt play at the kids park but bounced on the trampoline at the carport.

  雨が激しく降っていたので、Kaitoマンはキッズパークで遊ばず、カーポートのトランポリンで弾みました。

 

 

 

We watched two commuter trains then

  2本の通勤電車を見て、

 

 

 

walked to nursery school.

  保育園に歩いていきました。

 

 

 

We prepared for the sale this weekend.

  今週末の販売に向けた準備をしました。

 

 

 

We received the birth gift from Osaka.

  大阪から出産祝いをもらいました。

No comments:

Post a Comment