Thursday, October 28, 2021

28th Oct. Angles of 45 degrees 45度だぞ

Angles of 45 degrees

1028日 45度だぞ

 

 

I sent the documents by fax to my ski club office. I will participate in mowing on 14 Nov.

  FAXをスキークラブに送りました。11月14日に草刈りに参加します。

 

 

 

Kaito and Ichina watched tablet PC then

  KaitoマンとTina姫はタブレットを見て、

 

 

 

Kaito ate breakfast.

  Kaitoマンは朝食を食べました。

 

 

 

I scattered sawdust on our garlic farm then

  ニンニク畑に木屑をまいて、

 

 

 

watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito played on the board seesaw at the kids park.

  Kaitoマンはキッズパークで板シーソーをしました。

 

 

 

We watched two commuter trains then Kaito went to nursery school.

  2本の電車を見てKaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school then

  学校廻りを走って、

 

 

 

made a low dining table.

  チャブ台を作りました。

 

 

 

After school, I cut timbers to make a stool. This is the leg part.

  放課後、踏み台の木を切りました。これは脚です。

 

 

 

These are timbers to support its top. I cut them at an angle of 45 degrees then made square.

  天板を支える木を切りました。45度に切って正方形を作りました。

No comments:

Post a Comment