Friday, October 15, 2021

15th Oct. 50th Anniversary 50周年だぞ

50th Anniversary

1015日 50周年だぞ

 

 

 


Kaito went downstairs by himself then I took Ichina to a livingroom.

  Kaitoマンは自分で下の階に行って、Torojiro先生はTina姫を居間に連れて行きました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食後

 

 

 

Kaito dashed on a ladder,

  Kaitoマンはラダーの上をダッシュして、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

said bye-bye to Ichina and Tamami,

  Tina姫とTamamiさんにバイバイを言って、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We had a cultural festival today.

  今日は文化祭でした。

 

 

 

We celebrated the 50th anniversary of the founding of our school.

  学校創立50周年を祝いました。

 

 

 

 

We always eat curry and rice at the festival.

  文化祭の日はいつもカレーを食べます。

 

 

 

In the afternoon, we saw a lot of work made by the whole school students.

  午後、全校生徒の作品を見てまわりました。

 

 

 

After that we prepared for the sale tomorrow, the second day of the festival.

  それから文化祭二日目の販売の準備をしました。

 

 

 

When we came back home, Kaito watched Anpanman with an acrobatic posture.

  家に帰った時Kaitoマンはアンパンマンをアクロバティックな姿勢で見ました。

No comments:

Post a Comment