Friday, October 1, 2021

1st Oct. Kaito's Dance Kaitoマンダンスだぞ

Kaito's Dance

10日 Kaitoマンダンスだぞ

 

 

 

 


I dried clothes inside.

  室内干ししました。

 

 

 

Ichina was sleeping well.

  Tina姫はよく眠ります。

 

 

 

I set the other security camera at the top of the pole.

  他の防犯カメラを棒の先に設置しました。

 

 

 

Kaito was lying on a tokonoma alcove.

  Kaitoマンは床の間で寝ころんでいました。

 

 

 

I had a school bus duty so

  スクールバス当番だったので、

 

 

 

Tamami took Kaito to his nursery school.

  TamamiさんがKaitoマンを保育園に連れて行ってくれました。

 

 

 

I played musical instruments together with my students.

  生徒と楽器を演奏しました。

 

 

 

I have a school bus duty many times lately.

  最近バス当番がたくさんあります。

 

 

 
















Kaito enjoyed ball game together with grandparents.

  Kaitoマンはじいじばあばとボール遊びを楽しみました。

 

 

 

When we were watching Anpanman, Kaito started dancing. Maybe its for sports day tomorrow.

  アンパンマンを見ている時、Kaitoマンが踊り始めました。多分明日の運動会のでしょう。

00005 1 Oct. 2021 The day before Sports Day 1

https://youtu.be/N5LDgkmefbg

00006 1 Oct. 2021 The day before Sports Day 2

https://youtu.be/GONaDwSpOEw

 

 

 

Ichina took a bath with me and cried.

  Tina姫はTorojiro先生とお風呂に入り、泣きました。

 

 

 

Kaito watched fart movies with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment