Monday, October 11, 2021

11th Oct. Acrobatic Posture アクロバティックな姿勢だぞ

Acrobatic Posture

1011日 アクロバティックな姿勢だぞ

 

 

 

I wrote customer reviews to get its 50 percent Amazon gift card. I bought this camera for US$160 and when I wrote the review I can get US80 Amazon gift card from the company.  

  カスタマーレビューを書きました。50%分のアマゾンギフトカードが貰えます。16,000円で買ったので、レビューを書いた時、8,000円分のカードがその会社から貰えるのです。怪しいシステムですが、安全に得すれば何でもいいです(笑)

 

 

 

Kaito watched Micky and Zenichi on tablet PC.

  Kaitoマンはマイキーとゼンイチをタブレットで見ました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

I added another pole then extended clothes-drying platform. The days are getting shorter and the sun doesnt shine on the other corner this season due to the wall beside at a balcony.

  棒を付け加え、物干し台を拡張しました。日が短くなってきて、近くの壁のせいで太陽がバルコニーのもう一方の角を照らさないのです。

 

 

 

Kaito dashed on a ladder,

  Kaitoマンははしごをダッシュして、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We danced at a gymnasium.

  体育館でダンスしました。

 

 

 

After school, I made a sectional chair then gathered sawdust.

  放課後組み立てイスを作って、木屑を集めました。

 

 

 

Kaito climbed the new playground equipment. Its very high.

  Kaitoマンは新しい遊具に登りました。とても高いです。

 

 

 

We raced at our yard.

  庭で競走しました。

 

 

 

Kaito played on the pole slide and

  Kaitoマンはポールの滑り台で遊び

 

 

 

watched tablet PC with an acrobatic posture.

  タブレットをアクロバティックな姿勢で見ました。行儀悪いとか言うレベルの姿勢ではありません・・・(笑)

No comments:

Post a Comment