Sunday, October 3, 2021

3rd Oct. Baby buggy, Ladder ベビーカー・はしごだぞ

Baby buggy, Ladder

10 ベビーカー・はしごだぞ

 

 

 


I cleaned our district together with neighbors.

  ご近所さんと地区を掃除しました。

 

 

 

I adjusted the size of Kaitos skies binding because we bought bigger ski boots yesterday.

  Kaitoマンのスキービンディングを調整しました。昨日大きいブーツを買ったからです。

 

 

 

Ichina was dancing on her bed.

  Tina姫はベッドで踊っていました。

 

 

 

After I dried clothes outside,

  外に洗濯物を干した後、

 

 

 

I jogged along the disaster course.

  災害コースに沿ってジョギングしました。

 

 

 

Ichina rode on the baby buggy, which Kaito used to ride on, and

  Tina姫はKaitoマンがかつて乗っていたベビーカーに乗って、

 

 

 

went for a walk together with Kaito and Tamami.

  Kaitoマン、Tamamiさんとお散歩に行きました。

 

 

 

Following that Kaito watched Anpanman at the second floor of Osaka Station.

  それからKaitoマンは大阪駅2階でアンパンマンを見ました。

 

 

 

We are sitil able to harvest bitter melons.

  まだゴーヤを収穫できます。



 

 

Around 3 PM, we visited Ito Yokado then went up the the stairway but we couldnt got to the rooftop floor.

  3時頃、イトーヨーカドーに行って、階段を上がりましたが、屋上階には行けませんでした。

 




Though, we took escalators, we couldnt go to the top.

  エスカレーターに乗りましたが、頂上には行けませんでした。

 

 

 

Lately, Kaito likes this Pocket Monster Game.

  最近Kaitoマンはこのポケモンゲームが好きです。

 20211003_150912 Pocket Monster Game, Ito Yokado

https://youtu.be/QvBd1sgdYQA

 

 


We can use this game for free.

  このゲームをタダで使えます。

 

 

 

We ate ice cream.

  アイスクリームを食べました。

 

 

 

 

We tried to get to the rooftop parking by car, but we couldnt.

  頂上階の駐車場に行こうと車で向かいましたが行けませんでした。

 

 

 

On the way back, we bought the ladder equipment we usually use for track and field practice.

  帰りに、よく陸上練習で使うラダーを買いました。はしごですがKaitoマンは線路と言います(笑)

 

 

 

Following that Kaito practiced bicycle at a sloping road beside our lot.

  その後、Kaitoマンは敷地隣の坂道で自転車練習をしました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman as usual at Osaka Station.

  いつも通り大阪駅でアンパンマンを見ました。

 

 

 

When I say Kaito looks like Anpanman! (especially his cheek), Kaito makes hollow cheeks.

  Kaitoマンは「アンパンマンに似てる!」と言われると、ほっぺを凹ませます(笑)

 

 

 

Finally we watched fart movies.

  最後におなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment