Monday, October 4, 2021

4th Oct. Knitcap ニット帽だぞ

Knitcap

10日 ニット帽だぞ

 

 

 

 



I dried clothes at a balcony,

  バルコニーに洗濯物を干して

 

 

 

cleaned our backyard then checked the security camera working.

  裏庭を掃除して、防犯カメラが働いているのを確認しました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully and Kaito was watching tablet PC.

  Tina姫はすやすやと眠っていて、Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

Kaito practiced ladder,

  ラダー練習をして、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school,

  学校周辺を走って、

 

 

 

varnished a bookshelf then

  本棚にニス塗りをして、

 

 

 

watched the traditional dance.

  伝統踊りを見ました。

 

 

 

Tamami sent me photos of Ichina. What a cute knitcap.

  TamamiさんがTina姫の写真を送ってくれました。かわいらしいニット帽です。

No comments:

Post a Comment