Thursday, October 7, 2021

7th Oct. Play outside at night 夜に外で遊ぶぞ

Play outside at night

10日 夜に外で遊ぶ

 

 

 

 


I finished drying clothes outside by the time Ichina woke up.

 Tina姫が起きる迄に洗濯物を外に干し終えました。

 

 

 

I cleaned our backyard.

  裏庭をキレイにしました。

 

 

 

Kaito opened the gift from my aunt in Osaka.

  Kaitoマンは大阪の伯母から届いた贈り物を開けました。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder,

  はしごの上をダッシュして、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って、保育園に行きました。

 

 

 

I jogged around school together with my students.

  生徒たちと学校周辺を走りました。

 

 

 

I need to finish sectional chairs as much as I can.

  可能な限りたくさん組み立てイスを作る必要があります。

 

 

 

I picked Kaito up then watched Blue Thunder freight train and the limited express Azusa.

  Kaitoマンのお迎えに行って、ブルーサンダーとあずさを見ました。

 

 

 

It had already been dark when we came back home around 6:30 PM. We played at our yard and at the kids park.

  6時半に帰った時はすでに暗かったです。庭とキッズパークで遊びました。

 

 

 

Ichina was watching Kaito studying.

  Tina姫はKaitoマンが勉強しているのを見ていました。

No comments:

Post a Comment