Wednesday, October 27, 2021

27th Oct. Sibling 兄妹だぞ

Sibling

1027日 兄妹だぞ

 

 

 

I dried clothes oustide.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito and Ichina watched tablet PC together.

  KaitoマンとTina姫は一緒にタブレットを見ました。

 

 

 












When Kaito was eating breakfast,

  Kaitoマンが朝食を食べている時、

 

 

 

I cleaned our garlic farm.

  ニンニク畑をキレイにしました。

 

 

 

Kaito fell down at the kids park but he never cries.

  Kaitoマンはキッズパークで転びましたが、決して泣きません。

 

 

 

After that he played marathon,

  それからマラソンごっこをして、

 

 

 

dashed on the ladder,

  ラダーをダッシュして、

 

 

 

said bye-bye to two commtuer trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って、保育園に行きました。

 

 

 

I played this percussion instrument in the morning.

  朝この打楽器を演奏しました。

 

 

 

I jogged together with my students as usual.

  いつも通り生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

I gathered two bags of sawdust.

  2袋の木屑を集めました。

 

 

 

When I came back home, Kaito and Ichina were playing around a sofa.

  家に帰った時、KaitoマンとTina姫がソファ近くで遊んでいました。

No comments:

Post a Comment