Tuesday, October 12, 2021

12th Oct. Laver Sunglasses, Laver Mask 海苔サングラス・海苔マスクだぞ

Laver Sunglasses, Laver Mask

1012日 海苔サングラス・海苔マスクだぞ

 

 

 

 


In the morning Ichina was dancing on her bed,

  Tina姫は布団の上で踊っていました。

 

 

 

Kaito was dancing at the living room.

  Kaitoマンは居間で踊っていました。

 

 

 

 

I scattered sawdust at the place for a swimming pool and for a slacklining field.

  プールとスラックラインに使う場所に木屑をまきました。

 

 

 

I also scattered it at the mum field.

  また菊畑にもまきました。

 

 

 

Kaito played at the kids park,

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、

 

 

 

dashed on the ladder,

  はしごの上を走って、

 

 

 

waved hands to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

Ichina went to the hospital then had a periodic medical check-up. She is growing well.

  Tina姫は定期検診をうけました。良く育っています。

 

 

We jogged around school.

  学校周辺を走りました。

 

 

 

We painted sectional chairs and low dining tables.

  組み立てイスとチャブ台を塗装しました。

 

 

 

I received the new security camera but it was the different camera I ordered.

  新しい防犯カメラを受け取りましたが、注文したのと違う物でした。

 

 

 

Kaito used seasoned laver as sunglasses and

  Kaitoマンは海苔をサングラスとして、

 

 

 

as a mask.

  マスクとして使いました。

 

 

 

Finally Tamami brushed Kaitos teeth. Ichina has not been teething yet.

  最後にTamamiさんはKaitoマンの歯を磨きました。Tina姫はまだ歯が生えていません。

No comments:

Post a Comment