Friday, October 8, 2021

8th Oct. Race 競走だぞ

Race

10日 競走だぞ

 

 

 

 


I dried clothes outside in the early morning.

  早朝、外に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully and Kaito was watching tablet PC.

  Tina姫はすやすや寝ていて、Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

I watched youtube then prepared for todays paper craft class.

  Youtubeを見て今日の紙工作授業の準備をしました。

 

 

 

I cleaned our backyard as usual.

  いつも通り裏庭を掃除しました。

 

 

 

Kaito raced with Tamami on the ladder.

  KaitoマンはTamamiさんとはしごの上で競走しました。

 

 

 

After we played marahton,

  マラソンごっこの後、

 

 

 

we watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

I jogged together with my students then

  生徒たちと一緒に走って、

 

 

 

gave a paper craft class.

  紙工作授業をしました。

 

 

 

On the way back from school, I watched the limited express Shinano.

  帰りに特急しなのを見ました。

 

 

 

Ichina was sleeping and I played together with Kaito at the kids park.

  Tina姫は眠っていて、Kaitoマンとキッズパークで遊びました。

 

 

 

I visited Kappa Sushi Restaurant with Mr. Kamikura and ordered All-You-Can-Eat course.

  木工職人のKamikuraさんとかっぱ寿司へ行って、食べ放題を注文しました。

 

 

 

Lately, we visited there every month. We ate all we wanted.

 最近毎月かっぱ寿司に来ます。たらふく食べました。

No comments:

Post a Comment