Saturday, October 23, 2021

23rd Oct. Still Damaged, Ski Goggles まだダメージが・・・スキーゴーグルだぞ

Still Damaged, Ski Goggles

1023日 まだダメージが・・・スキーゴーグルだぞ

 

 

 

 

On the way, I watched Azusa by chance.

  道中たまたまあずさを見ました。

 

 

 

I jogged along the disaster course,

  災害コース沿いに走って、

 

 

 

at last, I passed the gate then jogged to the road leads to the vacation house area..

  ついにこのゲートを越えて、別荘エリアに繋がるコースを走りました。

 


Its still damaged terribly.

  まだ激しくダメージを受けたままです。




 

I visited the area after a long time away.

  久しぶりにこのエリアに来ました。

 

 

 

Following that I dried clothes outside,

  それから洗濯物を外干しして、

 

 

 

lulled Ichina,

  Tina姫をあやして、

 

 

 

went for a walk at our yard.

  庭へ散歩に行きました。

 

 

 

After that Tamami, Kaito and Ichina went for a walk.

  それからTamamiさん、Kaitoマン、Tina姫は散歩に行きました。

 

 

 

After walk, Kaito got rid of dandelions.

  散歩の後Kaitoマンはタンポポを退治しました。

 

 

 

We found a frog at the kids park.

  キッズパークで蛙を見つけました。

 

 

 

In the afternoon, we visited Second Street then met my colleague Takuya. He took us a photo.

  午後セカンドストリートに行って、たまたまTakuya先生に会いました。彼が写真を撮ってくれました。

 

 

 

We played games at Ito Yokado.

  イトーヨーカドーでゲームをしました。

GOPR0811 23 Oct. 2021 Pocket Monster Game, Ito Yokado

https://youtu.be/FjnZb4kiQE8

 

 

 

We ate French fries at McDonalds.

  マクダナルでポテトを食べました。

 

 

 

After we took escalators many times, we ate icecream then

  エレベーターに何度も乗って、アイスクリームを食べて

 

 

 

checked security cameras there.

  そこで防犯カメラをチェックしました。

 

 

 

We went around some shops then went back home.

  いくつか店を廻って家に帰りました。

 

 

 

Kaito wore sunglasse and mask of dried laver then

  Kaitoマンは海苔のサングラスをかけ、マスクをして、

 

 

 

studied multiplication tables with wearing ski helmet and goggles. I need to buy his new ski goggles soon.

  かけ算をスキーヘルメットとゴーグルをして勉強しました。もうすぐKaitoマンのスキーゴーグルを買わなければいけません。

No comments:

Post a Comment