Thursday, October 14, 2021

14th Oct. Lie Down 寝そべるぞ

Lie Down

1014日 寝そべる

 

 

 

 


I dried clothes at a balcony then

  バルコニーに洗濯物を干して、

 

 

 

checked the security camera from there.

  そこから防犯カメラをチェックしました。

 

 

 

Ichina was sleeping on her bed and on her bouncer.

  Tina姫はベッドとバウンサーで眠っていました。

 

 

 

Kaito ate breakfast then lying down at the kitchen

  Kaitoマンは朝食を食べて、台所で寝そべっていました。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder,

  Kaitoマンはラダーをダッシュして、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

said bye-bye to Ichina and Tamami,

  Tina姫とTamamiさんにバイバイを言って、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

I jogged together with my students around our school.

  学校周辺を生徒たちと走りました。

 

 

 

We checked how many products we are going to sell at the sale.

  販売でいくつ製品を売るか確認しました。

 

 

 

I picked Kaito up then watched the limited express Azusa on the way back.

  Kaitoマンのお迎えに行って帰りに特急あずさを見ました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman together with Brown bear.

  Kaitoマンはブラウンくまさんと一緒にアンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment