Sunday, October 10, 2021

10th Oct. Slacklining, Burton Snowboard スラックライン・バートンのスノーボードだぞ

Slacklining, Burton Snowboard

1010日 スラックライン・バートンのスノーボードだぞ

 

 

 

 


I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

jogged along the disaster course.

  災害コース沿いの走りました。

 

 

 

After that I cut grass with mower.

  ビーバーで草を刈りました。

 

 

 

 

I prepared our farm to cultivate garlic.

  ニンニク栽培のために畑を準備しました。

 

 

 

Our mums is blooming soon.

  菊が咲き始めます。

 

 

 

I set up the security camera again.

  もう一度防犯カメラをセットしました。

 

 

 

Kaito played at the kids park then

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、

 

 

 

challenged slacklining at last. He did it very well.

  ついにスラックラインに挑戦しました。とてもよく出来ました!

20211010_140056 Slack Line

https://youtu.be/0UxXE2Fj4nI

 

 

 

 

After that we went out for shopping.

  それから買い物に出かけました。

 

 

 

At the AEON mall, Tamami weighed Ichina on the scales. She was 2314g when she was born but now she is 3650g, 8 pounds.

  イオンモールでTamamiさんはTina姫の体重を測りました。生まれた時は2314gでしたが、今は3650gです。

 

 

 

Kaito and I played 3 games.

  KaitoマンとTorojiro先生は3つのゲームをしました。

GOPR0808 10 Oct. 2021 Minami Matsumoto AEON mall, Air Hockey

https://youtu.be/so76ws-PslY

GOPR0809 10 Oct. 2021 Minami Matsumoto AEON mall, Whack-A-Mole

https://youtu.be/duoBzaCnzV4

GOPR0810 10 Oct. 2021 Minami Matsumoto AEON mall, Let's Go Safari

https://youtu.be/SZ-5QqQgKYk

 

 

 

 

 

At SECOND STREET, we bought Kaitos dress-up clothes for the gala day for boys of five and Burton snowboard.

  セカンドストリートでKaitoマン七五三の正装とバートンのスノボを買いました。

 

 

 

I had my hair cut.

  散髪しました。

 

 

 

Its a collaborative snowboard of Burton and Doraemon. It cost US$60.

  このスノボはバートンとドラえもんのコラボです。藤子不二雄生誕80年を記念して作られたものだそうです。6,000円でした。バートンでは格安ですし、バインディングも高級な感じです。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at Osaka Station then

  Kaitoマンは大阪駅でアンパンマンを見て、

 

 

 

put on the snowboard. He needs snowboard boots next.

  スノボを履きました。次はブーツが必要です。

 

 

 

Ted bear watched fart movies.

  テッドくまさんはおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment