Saturday, October 16, 2021

16th Oct. Sale 販売だぞ

Sale

1016日 販売だぞ

 

 

Ichina was sleeping peacefully and Kaito was watching tablet PC in the morning.

  Tina姫はすやすや眠っていて、Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

 

After I left home, Kaito, Ichina and Tamami went shopping because it was holiday but

  Torojiro先生が家を出た後、Kaitoマン、Tina姫、Tamamiさんは買い物に行きました。休みだったからです。しかし

 

 

 

I went to school. It was the second day of our coltural festival.

  Torojiro先生は文化祭2日目で学校でした。

 

 

 

We mainly had a sale. We sold about half of our products.

  主に販売をしました。半分の製品が売れました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was dancing on a bed and

  家に帰った時、Kaitoマンはベッドの上で踊っていて、

 

 

 

Ichina was sleeping.

  Tina姫は眠っていました。

 

 

 

I participated in the party with my colleagues live in Shiojiri city.

  塩尻先生会に参加しました。

No comments:

Post a Comment