Saturday, October 9, 2021

9th Oct. L’ala Matsumoto ラーラ松本だぞ

Lala Matsumoto

10日 ラーラ松本だぞ

 

 


 

 

I went for a jog along the disaster course.

  災害コース沿いに走りました。

 

 

 

Ichina woke up and cried.

  Tina姫は起きて、泣きました。

 

 

 

I watered plants together with Kaito.

  Kaitoマンと植物に水をあげました。

 

 

 

Around 9, we left for Azumino.

  9時頃、安曇野に向けて出発しました。

 

 

 

After a long time away, we visited Lala Matsumoto.

  久しぶりにラーラ松本に行きました。

 

 

 

Since October we can use the half price entrance ticket. Kaito can swim at home in summer and after summer we can swim here until ski season.

  10月から閑散期で?半額チケットが使えます。Kaitoマンは夏は家のプールで泳ぎ、夏以降はスキーシーズンが始まるまでここで泳げます。去年はスキーシーズン中もたまに来ていましたが・・・。海なし県でもそれなりに泳ぐ環境はあります。

 

 

 

This is the new signboard we didnt see last year.

  去年は無かった新しい看板です。

 

 

 

After the first big wave, artificial wave every two hours, we had early lunch at the 4th floor.

  最初のビッグウェーブ(2時間に1回の人工波タイム)の後、4階で早い昼食でした。

 

 

 

After lunch, we got to the highest 5th floor for the first time.   

 昼食後、一番上の5階に初めて行きました。

 

 

 

Following that Kaito checked all floors then enjoyed another big wave twice until 3 PM.

 それからKaitoマンはすべての階を確認して、ビッグウェーブをもう2回、3時まで楽しみました。

 

 

 

After Lala Matsumoto, we visited McDonalds,

  ラーラ松本の後、マクダナルに行って、

 

 

 

AEON mall then played games. Baikinman Whack-A-Mole was broken and was replaced. 

  イオンモールに行ってゲームをしました。ばいきんまんモグラたたきは壊れて、置き換えられていました。

 

 

 

We played Lets Go Jungle for the first time.

  レッツゴージャングルを初めてやりました。

GOPR0807 9 Oct. 2021 Toyoshina AEON mall, Jungle game

https://youtu.be/UUr82S7jTII

 

 

 

He knew we cannot get a premium because its broken, Kaito did the game. He is gentle.

  景品が壊れていて貰えないのが分かっていましたが、Kaitoマンはこれをやりました。おりこうさんです。

 

 

 

After the AEON, we visited Nambu Park. We found that it has a mallet golf course.

  イオンの後、南部公園に行きました。マレットゴルフコースがあるのに気が付きました。

 

 

 

We played there as usual.

  いつも通り遊びました。

 

 

 

On the way back, we visited the newly opened store but its not so attractive.

  帰りに新しい店に寄りましたが、それほど魅力的ではありませんでした。

 

 

 

Ichina was sleeping and Kaito watched tablet PC.

  Tina姫は眠っていて、Kaitoマンはタブレットを見ました。

 

 

 

I have to set up the new security camera and slack line.

  新しい防犯カメラとスラックラインを設置しなければなりません。

No comments:

Post a Comment